Selasa, 22 Jun 2010

DI MANAKAH NILAI IBADAHKU?


Salam Ukhuwah untuk sahabat..

Sekian lama tidak melayari blog 'pencari wadah suci' ini,, hari ini agak free.. maka bolehlah kiranya aku menitipkan sedikit nukilan, sekadar untuk renungan...

Setiap hari solat, setiap hari bekerja, setiap hari sedikit ibadah.. terkadang terfikir sejauhmanakah nilai ibadahku disisiNya? Bila dengar akan ceramah dan tazkirah, banyak sungguh ibadah yang tidak sempurna dan tatacaranya ibadahku yang aku sendiri ragukan... Namun, nekad untuk aku sendiri perbetulkan sedikit demi sedikit,,,insyaAllah akan ku selalu perbetulkan...

Aku bermohon denganMu agar diterima nilai ibadahku yang tidak seberapa ini... moga ada tempat disisiMu..

"Tuhanku,,,aku tidak layak,,,untuk syurgamu,,,namun tak pula aku sanggup ke nerakamu, terima taubatku, kau ampunkan dosa-dosaku,,sesungguhnya Kau Maha Pengampun,,, Dosa-dosa Besar....."

"Dalam ibadah, berilah seluruh jiwa dan raga untukknya"...

Salam; Pencari Wadah Suci

Tiada ulasan:

Catat Ulasan