Isnin, 16 Mac 2009

Alhamdulillah

Salam kasih buat semua

Kelahiran dan Kehadiran anak pompuanku "Salam Kamilia Awatif" pada 12 Rabiul Awal bersamaan 9.3.2009 (Isnin) disambut dengan penuh rasa kerendahan hati dan kesyukuran.

Alhamdulillah atas segala kesempurnaan dan anugerah dari Allah ini. Selawat dan Salam buat junjungan Nabi Muhammad saw, tarikh ini sama dengan tarikh kelahiran nabi,, hari pula jatuh pada hari Isnin,, bertambah kesyukuranku padaNya..

Isteri juga Alhamdulillah, sihat Walafiat..terima kasih tidak terhingga buatmu sayang!! sEmoga kita lebih bahagia dan bersama buat selamanya..

Apa pun, anak adalah amanah besar dari Allah, dia bagaikan kain putih yang menanti bagaimana agaknya corak yang akan dilakarkan kedua ibubapanya.. banyak sekali doa2 yang dianjurkan, panduan mendidik yang diajar agar anak kita menjadi anak soleh, beriman dananak yg berbakti kepada kedua ibu bapa,, begitu jua lah harapan ku pada anak yang dilahirkan,, InsyaAllah, semoga Allah membimbingku dan isteriku dalam mendidik anakku ini..

"Anak2 adalah permata buatmu... sayangilah dengan didikan yang baik, asuhilah dengan tuturkata yang baik, bimbingilah dengan tindakan yang baik..."

semoga ILIYA sihat dan ceria selalu dengan Umie di rumah... weekend ni abah balik,, ;-), sayang Iliya!!

2 ulasan:

  1. bapa mithali...hehehe..

    InsyaAllah ambo akan menyusul..huhuhu..
    Sedapnya nama..sapa yang pilih?

    BalasPadam
  2. Umie n bapak nye yg pilih,, huhu.. pe pun biarlah baik maknanya..

    BalasPadam